24 czerwca 2016

Drabble "Egoiści"

Kochani,

do 26 trwa dogrywka na Katalogu Granger  KLIK

"Wierność jest nudna" walczy o pierwsze miejsce! 
Bardzo Wam dziękuję, bo dla mnie sama nominacja jest wielkim wyróżnieniem, a to co się stało z głosowaniem pozwala mi uważać się za już wygraną, niezależnie od ostatecznego wyniku <3 nbsp="" span="">
Raz jeszcze dziękuję osobie zgłaszającej :* 
Oczywiście proszę o wsparcie, znowu :)

A teraz drabble, zapraszam!


"Egoiści"



Blask jego oczu z których biło jej przeznaczenie.

Smak namiętności pozostawiony na rozpalonych ustach.

Ramiona nadal pamiętające czuły dotyk.

Wspólne wieczory i poranki, które żyły w sercach dodając otuchy.

Marzenia, które za chwile miały stać się rzeczywistością.

Pewność, że teraz będą trwać razem, na zawsze.

Miłość. Wierność. Zaufanie.



Nie chcieli znowu się bać.

Nie chcieli bólu i rozpaczy, gwałtu i przemocy.

Nie chcieli kolejnej wojny.

Nie oddzielnie.



W żyłach popłynęła śmiertelna dawka eliksiru, paląc wnętrzności od środka i tłumiąc zmysły.

Na ich ustach nadal błąkał się uśmiech, a dłonie trwały splecione w ostatnim uścisku.



I odeszli szczęśliwi.

Razem.

Na zawsze.






Nie wiem czy Wam się spodoba, nie ma bum na samym końcu, ale taki jakoś nastrój mnie naszedł, więc się częstujcie :)

11 komentarzy:

  1. Nie rozumiem, dlaczego większość osób uważa, że w drabblu ma być bum na końcu. Ja tam bardziej doceniam te bez.

    Podobał mi się ten tekst. :) Może nie tyle temat (trochę za bardzo Romeo i Julia jak na mój gust), co wykonanie mnie ujęło. Bardzo płynnie się czytało, szczególnie końcówka pierwszego fragmentu idealnie wpasowała się w rytm i potem ten drugi fragment z krótkimi wersami. Super to brzmiało. W ogóle jakoś tak automatycznie miałam wiele skojarzeń ze starymi, kultowymi polskimi piosenkami, nie wiem czemu. ;D Ale dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też nie rozumiem, ale ostrzegam, bo znowu zmyją mu głowę :D A wiesz, że nie pomyślałam o Szekspirze? Teraz jak na to patrzę, wydaje się oczywiste... Cieszę się i dziękuję. W uszach od rana grała mi "Mam ciebie tylko w głowie...", ale nie jest ani kultowa, ani stara :D kocham jednak stare, polskie przeboje, więc może dlatego <3

      Usuń
  2. Kojące. Takie lekkie. Bez prze kolorowania, zbędnych słów. Wszystko na swoim miejscu. Czyta się płynnie. Naprawdę duże brawa. Pozdrawiam
    La Catrina

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutne, ale bardzo ładne i pięknie napisane. 10/10 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smutne, ale na końcu się uśmiechnęłam. Pięknie napisane :)

    OdpowiedzUsuń