24 kwietnia 2015

Drabble: Meandry miłości

Zainspirowana przeczytanym wczoraj drabble, postanowiłam sama coś naskrobać. Nie mam doświadczenia ani w czytaniu, ani w pisaniu tego rodzaju utworów, więc potraktujcie mnie łaskawie. Zapraszam do pozostawienia opinii o "Meandrach miłości" :)




– Ty kreaturo przebrzydła, tleniony palancie, już ja ci pokażę, niech no tylko wstanę, więcej nie pozwolę ci się dotknąć, wykastruję…
– Panie ministrze, bardzo przepraszam. Proszę nie zwracać na to uwagi, za chwilę minie. Ona teraz nie jest sobą.
– Nie zna jej pan, ale to naprawdę nic takiego. Ta kobieta wyzywa mnie od momentu, kiedy pierwszy raz ujrzała mnie na oczy. Jestem przyzwyczajony.
– Rozumiem. I pan to znosi?
– Teraz mi pan nie uwierzy, ale zwykle to bardzo urocza osoba. W końcu moja żona. Bardzo ją kocham, tylko podczas porodu trochę jej odbija. Wiem co mówię, bo to już nasze trzecie dziecko.



17 komentarzy:

  1. Ale super! 💜 Fajnie się czytało, więc czekam na kolejne drabble w Twoim wykonaniu xD :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, bardzo Ci dziękuję, nie spodziewałam się :)

      Usuń
  2. To drabble niewątpliwe trafia do moich ulubionych tekstów z tej kategorii! Niby takie krótkie a zapewniło mi uśmiech od ucha do ucha! Super, po prostu. C:
    Tylko jeden mały błąd się wkradł - pokażę, a nie pokarzę.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kercia, ależ mi Cię brakowało w komentarzach! Błąd poprawiony, dziękuję za zwrócenie uwagi :*
      P.S. Kiedy next u Ciebie? :)

      Usuń
    2. Och, jak mi miło! Przepraszam, ciągle zabieram się za Szach Mat, ale coś mi nie wychodzi! Mam teraz sporo na głowie. :) Jeśli chodzi o mój rozdział - będę się starać dodać coś niebawem, bo wiem, że już trochę minęło od ostatniego, ale jak mówiłam - jestem teraz okropnie zabiegana! <3

      Usuń
    3. Będę czekać na Twój rozdział. Co do Szach i mat, przeczytasz kiedyś tam ;) średnio jestem z niego zadowolona więc wiesz xD

      Usuń
  3. Ahhhahahahahah, kochane <3 Widzę, że stałam się inspiracją xD #Qeiko #taki #fejm
    To jest świetne! Ja chcę więcej! (co z tego, że drabble to stusłówki, dla mnie i tak za krótko) Takie lekkie i przyjemne. Ostatnia wypowiedź mnie rozbroiła, śmiałam się do telefonu ;D Oby więcej takich perełek, właśnie to cenię w drabble'ach — krótko i treściwie, a do tego — w Twoim przypadku — zabawnie. To jest najlepsze polskie drabble Dramione, jakie czytałam. Pisz takich więcej, czekam z niecierpliwością.

    Pozdrawiam, Qeiko

    dramione-i-think-i-love-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qeiko, Ty moja inspiracjo :* Cieszę się, że podołałam! Pewnie coś jeszcze skrobnę w tej formie, bo baaardzo mi się spodobało i na dodatek wyszło równo 100 słów. Wszystko przez Ciebie! No dobrze, dzięki Tobie :) Więcej masz w rozdziałowcach, ale chodzi mi po głowie miniatura...jestem na fali, jak już wspominałam :D

      Usuń
  4. Kocham kocham kocham i ciebie i to ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótkie, ale jakże zabawne :D Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie pasuje do moich wyobrażeń o "rodzinnej przyszłości" Draco i Hermiony :D Zawsze tak sobie myślałam, że go zwyzywa podczas porodu ;)
    Lecę czytać następne :)
    Cassandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że trafiłam w Twój gust i wyobrażenia. To moje pierwsze drabble i zdecydowanie ulubione :)

      Usuń
  7. Takie maleństwo, a ładne :) Lubię, gdy Hermiona w ten sposób się zachowuje podczas porodu :) Jest wtedy taka... niehermionowata :D No i pielęgniarka też dobra - chociaż nie wiem, czy jakakolwiek śmiałaby się w ten sposób odezwać do głowy de facto państwa - może, jakby Hermiona zaczęła rodzić nagle i zamiast pielęgniarki, byliby na jakiejś wizycie, gdzieś? W sprawach biznesowych? Wtedy może już lepiej, jakby jeden minister do drugiego tak powiedział, niż podrzędna pielęgniarka :)

    Ale i tak podoba mi się :) Wyłapałam tylko jedną podwójną spację :)

    Pozdrawiam,
    Rzan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kogo moje oczy widzą :) Dzięki, że wpadłaś. Co Ty z tą pielęgniarką? Tu żadnej nie ma :D Spację biegnę poprawić :) Cieszę się, że przypadło Ci do gustu, bo to moje pierwsze było :)

      Usuń