6 maja 2015

Drabble Upita miłość

Zapraszam Was na kolejne drabble mojego autorstwa, pt. Upita miłość :)



Znowu tu przylazł. Nie dość, że mnie obudził, to jeszcze teraz męczy niezrozumiałymi opowieściami o miłości. Ja nie chcę tego słuchać!
Czym sobie na to zasłużyłem? Za jakie grzechy muszę znosić jego wynurzenia?
No proszę.
Naprawdę nic takiego w życiu nie zrobiłem, żeby do tego stopnia cierpieć.
Dobra, trochę tego było, ale aż tyle?
Może i tak, ale  przecież on jest naprawdę okropny – poklepuje mnie, ślini się, a na dodatek brzydko pachnie. Zawsze tak jest, jak za dużo wypije. Kompletnie nie rozumiem, co ona w nim widzi.
Auć! O nie,  dłużej tego nie zniosę. Ratuuunku!!!
– Malfoy! Zabierz ręce od Krzywołapa!

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kusi mnie opowiadanie z perspektywy Krzywołapa. To tak na rozgrzewkę :)

      Usuń
    2. Jestem jak najbardziej za! Aktualnie jestem w trakcie czytania Szach i Mat, Kochanie i tylko późna pora powstrzymuje mnie przed pochłonięciem tego za jednym zamachem. Naprawdę jestem pełna podziwu dla twojego wyrobionego stylu pisania - bardzo dojrzały i przepełniony uczuciami. Widać, że wkładasz serce w pisanie. Mam nadzieje przeczytać jeszcze wiele twoich dzieł.

      Usuń
    3. Cieszę się z Twojej opinii, choć akurat klimat opowiadania Szach i mat, to nie tylko moja zasługa. Zachęcam do przeczytania oryginału, bo choć nie jest to wybitna lektura, to mnie urzekła i lubię do niej wracać :)

      Usuń
  2. Mam dziwne wrażenie, że podobne są myśli kota mojej przyjaciółki, kiedy biorę go na ręce... :D Urocze :)
    Cassandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no mój kocur może myśleć podobnie :D Dziękuję :)

      Usuń
  3. Sweet! Jakie cudne *.* MEGA <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dało się nie uśmiechnąć i nie przeczytać jeszcze raz szukając tu perspektywy kota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, bo sama miałam uśmiech pod nochalem pisząc ten tekst :)

      Usuń
  5. Genialne i tyle pozdrawiam Majka velVillemo Linde

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne pozdrawiam. Majka vel Villemo Linde

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię teksty z perspektywy osoby trzeciej :) Te z punktu Krzywołapa póki co są jednymi z najzabawniejszych :) Udało Ci się zachować zaskoczenie końcówką, jednym zdaniem - podoba mi się to :) Początkowo myślałam, że chodzi o Malfoya i że to jemu ktoś się wyżala :)
    Zauważałam pod koniec podwójną spację oraz:

    Zawsze tak jest jak za dużo wypije. -> przed "jak" przecinek

    Kompletnie nie rozumiem co ona w nim widzi. -> przecinek przed "co" :)

    Moim zdaniem ten drabble wyszedł Ci dużo lepiej od tego, co wcześniej, kiedyś tam skomentowałam :) Biegnę do trzeciego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ale zaskoczenie, że Cię tu zastałam :) To które Ci się nie podobało, to nr 2, ale ja i tak obstaję za swoją racją :D Cieszę się, że UM Cię zadowala, ja mam tak przeogromną ochotę, żeby naskrobać trochę więcej z perspektywy kota :D Przecinki zaraz naprawię :)

      Usuń