29 lipca 2015

Dyskusja nad Szach i mat, Kochanie

Kochani, zapraszam do dyskusji :)
Osoby, które znają zakończenie oryginału, proszę o nie podawanie szczegółów :)
No więc, jak widzicie dalsze losy bohaterów Sim,K?
Dodam, że w oryginale jest już z górki, zostały tylko dwa rozdziały z czego część jest całkowicie o czymś innym i nie znajdzie się w mojej opowieści.
Ile rozdziałów Wy widzicie?
Co stanie sie z Harrym, Ginny i Petunią?
Jaką rolę powinien odegrać Tomas?
Ja mam swój plan opiewający na jeszcze jakieś 6 rozdziałów, nie chcę urywać wątków, które wprowadziłam, żeby mi się znośniej pisało, a moja historia nie była wierną kopią opowieści napisanej przez autorkę SoLL.
Jestem  jednak ciekawa, jak Wy byście zakończyli tę historię, no i kiedy? Bo może trzymać sie oryginału i skończyć na XIX rozdziale?
 
Dajcie mi wskazówki :)
Pozdrawiam,
Patronuska

12 komentarzy:

  1. Powinnaś pisać po swojemu, tak jak to zaplanowałaś :)
    Nie czytałam oryginału, więc nie mam pojęcia jak mogłoby to się skończyć, ale jakoś tak podświadomie mam nadzieję że:
    - Draco się odgejowi XD,
    - Harry zostanie wyleczony przez Petunię i Dudleya,
    - Ginny odejdzie precz,
    - Tomas odejdzie precz!
    Czekam niecierpliwie :3

    ~ Największa Fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Szablon jest śliczny :>

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za opinię :* Super, że szablon tez się podoba :D

      Usuń
  2. Ja czytałam oryginał, aczkolwiek nie chciałabym , zebys to kończyła tak szybko. Teraz pojawia sie watki , na ktore wszyscy czekali przez całe opowiadanie , wiec moze mogłabyś to wszystko wydłużyć ? Tomas pasowałby mi na takiego , co bedzie walczył z Draco o Hermione , czy cos takiego xd nie kończ tak szybko tej historii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widze jeszcze minimum 5 rozdziałów

      Usuń
    2. No tak, teraz się zacznie. Zdradzę tylko, że ja widzę również walkę, ale nie mogę zdradzić między kim, a kim :D
      Tak naprawdę to ilość rozdziałów w mojej głowie może się różnić od tego, co wyjdzie w praniu, bo przecież bohaterowie też mają prawo głosu :) Dziękuję Ci za opinię i jeżeli będziesz miała jeszcze jakieś wskazówki, to śmiało :)

      Usuń
  3. Nie czytałam oryginału, więc jestem jak najbardziej za tym, żebyś skończyła według swojej inwencji.
    Eh, Tomas. Jako charakter cię lubię, ale weź nie mieszaj już w relacjach Draco - Hermiona
    Petunia, trzymaj się syna i razem z nim opiekuj się Harrym.
    Draco przejrzyj na oczy, słonko, zobacz jaką wspaniałą przyjaciółkę masz obok siebie. Mimo wszystko, nie myślałeś o czymś więcej? Tomas nie jest partią dla ciebie.
    Czekam na kolejne części oczywiście i życzę weny:)))
    Z.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za opinię. Chyba czas wziąć się za kolejny rozdział. Cieszę się, że chcecie poznać dalsze losy wszystkich bohaterów; to budujące :)

      Usuń
  4. Nie czytałam oryginału, więc jestem za kontynuowaniem historii po twojej myTaki ;) zaczynając od... Draco- gej gejem, ale mógłby się zmienić i spojrzeć na Hermionę inaczej. Z kolei ona mogłaby przestać myśleć o Tomasie, Tomas... podoba mi się ta postać- liczę, że znajdzie szczęście u boku kogo innego :D Ginny... też mogłaby spotkać się z kimś innym... Harry... zupełna przemiana... :D
    Innymi słowy pełen Happy End :D uwielbiam szczęśliwe zakończenia :') tak wiem... za prosto. I opowiadanie mogłoby jeszcze trochę potrwać, bo nie znajduję nic dobrego ostatnimi czasy :(
    Powodzenia, trzymam kciuki za wenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za opinię. Mam już prawie gotowy kolejny rozdział, który mam nadzieję "da radę". Jeżeli nie znajdujesz niczego dobrego, znajdę chyba chwilkę żeby w bibliotece dodać pozycje jakie czytam i uważam za dobre, może pomogę :)

      Usuń
  5. O rany dodaj juz nowy rozdział, bo nie strzymam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, już jest na ukończeniu, dziś albo jutro dodam :) Cieszę się, że ktoś tak czeka :)

      Usuń